welcome pees. treat yourself in my blog. don' forget to be my follower kay? thank you :)
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 May 2012

hari yang amat mengembirakan aku :)

   
assalammualaikum smua :)arini aku ad 2 berita genbira ..huhu ..heee ..natoatak ?
oke aku cte ..arinie aku pg jpj ambk lesen mto ..aku LULUS ..alhamdulillah :)
heee..mle2 dtang pg uh ...time na ambk 6be gliran ..tepanjat aku ..aku dapat 6be 29 ..hahaa..suka tao ..tu tarikh anyvesry aku nan MN sayang aku ..29.09.2009..hehehe..terase an cam gembire ..

da takato na ckp cmne ..coz tada pe na ckp hahaha..sory lau mencerabih aw..al maklumlah ..dalame ta update bloogeer








             

                            




.                                                         .6be dua adalah..tadaaa
|
|
|
v

bday syang aku .heeeee...







happy bday sayang :)moga panjang umo n mura rezeki ..adiah ?da dpatkn ?hahaha..harap2 b heppy je tao :)n relay kte kekal :) thanz bg semangat at bbytao :)


#mohdnazrinmilikayuselamenye#<3
soryy blogg aku suka hati lah na bg ayat dedix2 hahaaha ..wek !!!!

p?s:maap kalau ada salahtulis n terover sket tao ?ape2 un thanz bce blogger ayu .ayu ske sgat rini ..hee..love you all <3 bye
Like sekali eh? Thanksss! ;D

No comments:

Post a Comment